Verzenden & retourneren

Verzendkosten Nederland:

Wanneer je order 75 euro of meer bedraagt betaal je geen verzendkosten. Beneden 75 euro betaal je €3,95 aan verzendkosten voor het verzenden van een pakket met een track and trace code. Heb je een bestelling gedaan boven €100,- dan zullen we deze versturen met 'handtekening voor ontvangst'. Pakketten vanaf €250,- zullen verzekerd worden verzonden. Deze bedragen zijn alleen geldig binnen Nederland.

Wil je dat je pakket niet bij de buren wordt geleverd? Dan kun je deze optie aanvinken wanneer je je bestelling doet. Let op, ben je niet thuis dan gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL punt waar je een week de mogelijkheid hebt om het op te halen.

In Nederland is het ook mogelijk om je pakket te laten bezorgen op een PostNL punt of bij een pakketautomaat. Hiervoor worden geen extra kosten berekend.

Verzendkosten West Europa:

Verzendkosten voor landen buiten Nederland, binnen West Europa is het verzenden €4,95.
Boven €300,- rekenen wij geen verzendkosten. 

Verzendkosten buiten West Europa:

Verzendkosten voor landen buiten West Europa is het verzenden €19,-
Boven €600,- rekenen wij geen verzendkosten. 

Wanneer wordt je bestelling verzonden?:

Als je direct betaald kan je bestelling nog dezelfde dag worden verzonden. Mits op voorraad in onze winkel, artikelen waarbij staat 'op voorraad' worden soms nog door ons besteld bij de leverancier. 
In de meeste gevallen zal dit dan 3-5 werkdagen zijn.
Dit geldt voor bestellingen die van maandag t/m vrijdag voor 12.00 worden gedaan. Bestellingen op vrijdag na 12.00 en zaterdag en zondag worden meestal op maandag verstuurd. Mits op voorraad.
Houd er rekening mee dat de levertijd met feestdagen enkele dagen langer kan duren.

Maak je gebruik van een overschrijving, dan zal het 1 a 2 werkdagen langer duren voordat we je bestelling verzenden. Je bestelling zal pas worden verzonden nadat je betaling bij ons binnen is. We vragen je de bestelling uiterlijk 5 dagen na plaatsing te betalen. Na deze 5 dagen zullen we per mail contact met je opnemen. Bij uitblijven van een reactie en betaling zullen we de bestelling annuleren.

Al onze bestellingen worden verzonden via PostNL. Je ontvangt hiervan een track and trace code. Deze kan in de spam inbox terecht komen.

Retourneren:

Ben je toch niet tevreden met je aankoop? Dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst op eigen kosten aan ons retourneren. Let op, artikelen dienen ongedragen, ongewassen, zonder vlekken en met aangehecht prijskaartje geretourneerd te worden. Artikelen die niet fris meer ruiken, denk hierbij aan rook- en etensluchten, kunnen wij niet crediteren.
Je mag je artikelen passen, maar niet dragen. Pas lingerie, badmode en nachtmode altijd over je eigen slip aan.

Panty's mogen niet worden geretourneerd. Twijfel je over de maat of denier van de panty, vraag dan voorafgaand aan je bestelling advies aan ons.

Indien artikelen op wat voor manier dan ook onverkoopbaar aan ons worden geretourneerd dan kunnen wij daarvoor de waardevermindering aan je doorberekenen. Het kan voorkomen dat een artikel voor 100% onverkoopbaar wordt. 

Lotus Lingerie is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor vermissing of beschadiging van een pakket dat je aan ons retourneert. Het is daarom verstandig je bestelling met een track and trace code en/of aangetekend te retourneren. Let op, ook dan is je pakket nog niet verzekerd en bij vermissing is degene die het pakket verstuurd verantwoordelijk voor de kosten.

Webdesign en realisatie door Red banana
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »